Promocje
Bluza Falbanka z Nacięciami na Łokciu - Eunice
Bluza Falbanka z Nacięciami na Łokciu - Eunice
99,00 zł 69,00 zł
szt.
Golf Cienki - Ofelia Grafitowy
Golf Cienki - Ofelia Grafitowy
39,00 zł 29,00 zł
Golf Cienki - Ofelia Granatowy
Golf Cienki - Ofelia Granatowy
39,00 zł 29,00 zł
Bluza z Falbankami na Rękawach - Arystyda Szara
Bluza z Falbankami na Rękawach - Arystyda Szara
79,00 zł 49,00 zł
szt.
Koszula Haftowana - Nastazja
Koszula Haftowana - Nastazja
79,00 zł 59,00 zł
Bluza z koronką szara - Sabrina
Bluza z koronką szara - Sabrina
99,00 zł 69,00 zł
szt.
Sweter z Perełkami - Filipina Czerwony
Sweter z Perełkami - Filipina Czerwony
99,00 zł 69,00 zł
szt.
Bluzka z dziurami na rękawach Khaki - Agnese
Bluzka z dziurami na rękawach Khaki - Agnese
39,00 zł 29,00 zł
szt.
Bluza z koronką - Czarna Sabrina
Bluza z koronką - Czarna Sabrina
99,00 zł 69,00 zł
szt.
Sweter Przewiewny z Perełkami na Rękawach - Heladia
Sweter Przewiewny z Perełkami na Rękawach - Heladia
79,00 zł 69,00 zł
szt.
Sweter z Perełkami - Filipina Piaskowy
Sweter z Perełkami - Filipina Piaskowy
99,00 zł 69,00 zł
szt.
Golf Cienki - Ofelia Khaki
Golf Cienki - Ofelia Khaki
39,00 zł 29,00 zł
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Modna Polka (www.modnapolka24.pl)

I. Objaśnienia

Sprzedawca - PATRYK LISOWSKI MODNA POLKA, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 63, 41-500 Chorzów, Nip: 222-088-93-76, Regon: 369338552

Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych nie będąca przedsiębiorcą.

Konto – Usługa elektroniczna z przypisanym loginem i hasłem w której zapisane są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w Sklepie Internetowym.

Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta Klienta.

Formularz zamówienia – Usługa Elektroniczna umożliwiająca złożenie zamówienia.

Newsletter – Usługa Elektroniczna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.

Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

II. Postanowienia ogólne

Właścicielem sklepu internetowego www.modnapolka24.pl jest firma

PATRYK LISOWSKI MODNA POLKA
ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 63
41-500 Chorzów
Nip: 222-088-93-76
Regon: 369338552 

III. Konto

  1. W celu założenia konta należy wypełnić formularz kontaktowy i podać dane personalne Klienta zgodnie z formularzem. Każde konto posiada indywidualny login oraz hasło. Założenie konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe.
  2. W sklepie internetowym www.modnapolka24.pl istnieje możliwość dokonywania zakupów nie posiadając konta.
  3. Posiadanie konta ma wiele zalet tj.: możliwość sprawdzenia historii zakupów, otrzymywanie newsletterów oraz udział w konkursach.

IV. Warunki zawierania umowy sprzedaży

  1. W sklepie internetowym www.modnapolka24.pl są dwie możliwości złożenia zamówienia: pierwsza możliwość to założenie konta z loginem i hasłem, a druga to złożenie zamówienia bez konieczności zakładania konta. W każdym przypadku do złożenia zamówienia niezbędne jest wypełnienie formularza zamówienia.
  2. Wypełnienie formularza zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży ze Sprzedawcą oraz akceptacją regulaminu sklepu.
  3. Informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy widnieje w podsumowaniu zamówienia. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia.
  4. Podane na stronie ceny są cenami brutto w polskich złotych.
  5. Sklep internetowy www.modnapolka24.pl nie posiada innych ukrytych kosztów.
  6. Klient jest niezwłocznie informowany przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji. Następuje to poprzez przesłanie Klientowi potwierdzenia w postaci wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej wpisany przez Klienta do formularza.
  7. Zamówienie, które zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jest dowodem zawarcia umowy. 

V. Termin płatności:

  1. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży w przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych (Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.). Po przekroczeniu tego terminu umowa Sprzedaży zostaje zerwana z winy Klienta.
  2. Klient obowiązany jest do dokonania płatności gotówką przy dostawie w przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem.
  3. W przypadku płatności gotówką przy odbiorze (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym) należy uiścić opłatę podczas odbierania przesyłki.

VI. Wysyłka zamówienia

  1. W przypadku wyboru płatności przelewem, płatności elektronicznych, kartą płatniczą wysyłka następuje po uznaniu wpłaty na rachunek bankowy (zwykle 1-2 dni roboczych).
  2. W przypadku wyboru płatności za pobraniem wysyłka następuje w ciągu 1-4 dni licząc dni robocze.

 VII. Dostawa zamówienia

  1. Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wg cennika poczty polskiej, firmy kurierskiej lub paczkomatów inpost.
  2. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
  3. Jest możliwości odbioru osobistego po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Telefonicznie uzgadniany jest termin oraz miejsce odbioru.
  4. Termin dostawy produktu do Klienta na terenie kraju wynosi 1-5 dni robocze (zgodnie z umową z firmą kurierską).
  5. Obowiązkiem Klienta jest sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem uniemożliwi wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.

 VIII. Reklamacje i zwroty:

  1. Uwaga. Podstawą do zwrotu lub reklamacji jest faktura lub paragon.
  2. Wszelkie zwroty oraz reklamacje należy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza pocztą elektroniczną na adres sklep@modnapolka24.pl lub pocztą polską na adres ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 63, 41-500 Chorzów.
  3. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nie naruszonym na adres sklepu: MODNA POLKA, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 63, 41-500 Chorzów wraz z fakturą lub paragonem i dołączonym protokołem reklamacyjnym lub zwrotu, które są do pobrania na stronie www.modnapolka24.pl.
  4. W możliwie najkrótszym terminie Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Uwaga. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny lub zwrotu dostępny na stronie www.modnapolka24.pl oraz paragon. Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.
  5. Pełen zakres obowiązków i odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta określony jest powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
  6. Prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym BOK w przypadku zauważonych braków w przesyłce, nie później jednak niż w ciągu 24 godz od momentu odbioru przesyłki od kuriera. 

IX. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

  1. W terminie 14 dni kalendarzowych Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może przesłać pocztą elektroniczną na adres sklep@modnapolka24.pl lub pocztą polską na adres MODNA POLKA, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 63, 41-500 Chorzów.
  2. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zakupu, zwrócić produkt Sprzedawcy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
  3. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy. nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze produkt od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem.

 X. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących konsumentami.
  2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń.
  3. W przypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa mają zastosowanie w sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl